КОМПЛЕКСНА АНАЛІТИЧНА-ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА КОРПОРАТИВНОЇ БЕЗПЕКИ "РЕДУТ"
Сьогодні все більшої актуальності набуває розробка та впровадження програмного забезпечення спрямованого на захист інтересів бізнесу.
Актуальними є питання розробки вітчизняних програмних продуктів для забезпечення роботи фахівців підрозділів бепеки малих та великих підприємств з економічної, інформаційної, кадрової та інших напрямків діяльності
з врахуванням вітчизняного законодавства та спеціфіки ведення бізнесу конкретного підприємства.
Головним завданням Комплексої аналітично-інформаційної системи "РЕДУТ" (далі КАІС "РЕДУТ") є інформаційне забезпечення роботи підрозділів безпеки та вирішення усього спектру питань з економічної, інформаційної,
внутришньої безпеки, фізичної охорони та автоматизація вирішення спеціфічних питань забезпечення безпеки технологічних процесів на підприємстві.
ЗАВДАННЯ, ЯКІ ВИРІШУЮТЬСЯ "КАІС РЕДУТ"
- Cтворення вертикально - інтегрованої автоматизованої системи інформаційного забезпечення корпоративної безпеки Компанії
- Координація дій співробітників і підрозділів Компанії з питань забезпечення безпеки
- Cтворення фундаменту нормативно-правової бази компанії, яка регламентує питання організації безпеки і здійснення контролю за її виконанням на основі спеціалізованих автоматизованих систем та окремих програмних модулів
- Інформаційне забезпечення взаємодії з державними та правоохоронними органам з питань, що стосується безпеки Компанії
- Організація контролю та інформаційне забезпечення взаємодії з аутсорсинговими організаціями, що надають послуги з фізичної охорони об’єктів Компанії
- Інформаційне забезпечення прийняття рішень з питань захисту конфіденційної інформації та надання доступу до інформації з обмеженим доступом
- Загальне забезпечення інформаційно-аналітичної роботи щодо забезпечення безпеки компанії на основі даних з усіх напрямків діяльності підрозділів безпеки
- Аналіз фінансової діяльності компанії з метою запобігання протиправних дій, що завдають шкоди інтересам компанії (крадіжка, відкати, шахрайство, комерційний підкуп і т.д.)
- Супроводження проведення заходів, спрямованих на забезпечення кадрової безпеки компанії
- Облік та збереження результатів внутрішніх перевірок за фактами вчинення протиправних дій з боку персоналу Компанії
- Забезпечення підготовки рекомендацій керівництву з питань протидії ризикам, які виникають в ході діяльності Компанії та її філій
- Поступове накопичування інформації з усіх напрямків діяльності підрозділів безпеки Компанії
Головний модуль Комплексної аналітично-інформаційної системи "РЕДУТ" призначений для збереження інформації та забезпечення інформаційно-аналітичної роботи на основі даних усіх автоматизованих систем, що входять до складу Комплексу.
В основу модуля покладено базу даних автоматизованої системи СКДР «ГЛОБАЛ» та файловий сервер, які входять до складу Спеціалізованого програмного забезпечення АС СКДР.
Спеціальне програмне забезпечення автоматизована система КОНТРОЛЮ ДОГОВІРНОЇ РОБОТИ призначена для автоматизації роботи фахівців з економічної безпеки Компанії
по перевірці контрагентів та організації контролю за виконанням ними договірних зобов’язань. Крім того, СПЗ «АС СКДР» дає можливість організувати внутрішній
Корпоративний електронний облік та обіг документів між підрозділами безпеки Компанії та її філіями пов’язаних з підготовкою та проведенням процедур закупівель
і перевірки документів, які надходять на візування керівництву, що значно спрощує організацію взаємодію між підрозділами безпеки Підприємства.
Окремий модуль АС СКДР "ПЕРСОНАЛ" призначений для забезпечення проведення та збереження результатів перевірок, інтегральних тестувань та іншої інформації
з метою виявлення осіб орієнтованих на вчинення шахрайств, викрадення конфіденційної інформації та інших ризиків на етапі приймання на роботу
та під час поточних перевірок (атестацій) працівників Компанії.
СИСТЕМА ВИКОНАВЧОГО КОНТРОЛЮ – це спеціалізоване програмне забезпечення, яке об'єднує мережі віртуальних кабінетів керівників і виконавців одного
або декількох підрозділів та дозволяє вести спільні реєстри документів і завдань, контрольних карток і баз даних. СИСТЕМА призначена для супроводження
виконання документів і завдань у хронологічній послідовності, згідно календарю терміновості, ідентифікатору статусу важливості та ступеню виконання
із можливістю швидкого пошуку документу за обраними ознаками.
Автоматизована система використання ресурсів комп’ютерної мережі підприємства призначена для організації обліку та контролю конфігурацій комп’ютерів
і програмного забезпечення працівників Компанії. Створення бази даних USB носіїв, які використовуються на підприємстві, надання (скасування) дозволів на їх підключення.
Крім того, за допомогою програми можливо організувати дієву систему контролю інформації, яка копіюється з (на) USB носії з можливістю її перегляду та аналізу фахівцями підрозділів безпеки.
Окремий модуль АС СКДР «РЕЄСТР РОЗСЛІДУВАНЬ» призначений для автоматизації роботи фахівців з внутрішніх розслідувань підрозділів безпеки Компанії.
Модуль забезпечує роботу фахівців з внутрішньої безпеки, як управління Компанії так і її філій з можливістю створення загальної системи електронного обігу документів
та здійснення обміну інформацією між філіями.
Автоматизована система «ВІЗІТ» призначена для організації обліку відвідувачів Компанії. Заповнюється охоронцями, або відповідальними посадовими особами на вході управління Компанією або філією.
Програмою автоматично заповнюється довідник відвідувачів при внесенні до бази даних нових осіб. Створений довідник співробітників Компанії містить інформацію про їх контактні дані (телефони) та кабінети і ведеться облік осіб, які їх відвідують.
За допомогою програми можлива реалізація пропускного режиму на основі наданих заявок керівників, формування тимчасових перепусток та організувати контроль прибуття та убуття їх до управління Компанії (управління філії).
Системою передбачається можливість автоматичного оповіщення керівників про прибуття к ним відвідувачів ще під час оформлення тимчасової перепустки.
Крім того, за допомогою системи можливий пошук по базі і довіднику відвідувачів інформації щодо окремої особи (формування історії відвідування особою, як апарату управління компанією так і філій на основі загальних даних).
За допомогою системи можливо організувати роботу по виявленню осіб схильних до співпрацю з конкурентами.
Автоматизована система «КОНТРОЛЮ ПЛОМБУВАЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ» дає змогу організувати облік використання, встановлення та зняття пломбувальних пристроїв на об’єктах Компанії.
АС забезпечує створення єдиної системи контролю використання та переміщення пломбувальних пристроїв та виключити можливості зловживання персоналу на об'єктах підприємства,
шляхом втручання в технологівчні процеси та оперативно виявляти випадки несанкціонованого демонтування пломбувальних пристроїв.
Окремий модуль «РЕЄСТР ВИКОНАННЯ ДОКУМЕНТІВ» призначений для забезпечення своєчасного та якісного виконання документів, які надходять до керівництва компанії та підрозділів безпеки філій.
Модуль забезпечує Формування картотеки виконаних документів та організувати контроль їх виконання за допомогою карток виконання працівниками підприємтсва.
Окремий модуль «ОБГОВОРЕННЯ СКДР» використовується разом з ОМ «РЕЄСТР ВИКОНАННЯ ДОКУМЕНТІВ» та призначений для організації обміну повідомленнями
між працівниками підрозділів безпеки Компанії, інформаційного забезпечення та обміну необхідною інформацією, електронними копіями документів
між працівниками в ході виконання поточних завдань, створення тем обговорень з обмеженим колом працівників допущених для обговорення, збереження
матеріалів виконання поточних завдань в електронному вигляді на сервері Компанії та філій з можливістю швидкого доступу та вибору необхідної інформації, забезпечення
виконання інших завдань пов’язаних з необхіністю залучення працівників різних видів діяльності, як управління Компанії так і філій.
Особливістю програми є можливість збереження необмеженої кількості телефонних довідників різних установ та підприємств в базі даних з можливістю швидкий пошуку абонентів
за різними критеріями.
Телефонний довідник використовує загальну базу даних, яка роміщується на сервері підприємства.
Також програмою передбачена можливість надання користувачу вибіркової інформації в залежності від його рівня доступу.
Ознайомитися з іншими Нашими програмними продуктами Ви маєте можливість в розділі "ПРОГРАМИ" головного меню сайту. Для переходу скористайтеся посиланням -
"ПРОГРАМИ", або відповідним посиланням головного меню сайту.
Якщо у Вас виникли питання, або існує необхідність в провадженні на Вашому підприємстві Нашого програмного забезпечення, або є нагальна потреба в розробці нових спеціалізованих програм ми готові
до співпраці.
Також на сайті в розділі "ФОРУМ" розміщуються актуальні оновлення програм та здійснюється їх онлайн-підтримка. На форумі Ви можете знайти відповіді на питання, які виникають під час використання програм,
або задати їх адміністратору сайту особисто. Для переходу до розділів форуму скористайтеся посиланням -
"ФОРУМ", або відповідним посиланням головного меню сайту.
Якщо у Вас є цікавий матеріал та маєте бажання зробити його доступним, або Ви хотіли би з нами співпрацювати звертайтеся до адміністратора ресурсу. Також
Ви маєте можливість надістати свій матерал на Емайл:
Plushenko_I@ukr.net
чи скориставшись формой
"Зв'язок"
головного меню сайту.
З повагою Адміністратор сайту.