Здрастуйте, гість!

Незареєстрованими користувачами перегляд ресурсів сайту обмежено, будь ласка зареєструйтесь. Якщо Ви вже зареєстровані, введить Логін та Пароль.

Логін:

 

Пароль:

 
Зареєструватися
Відновити пароль!
  

Онлайн-підтримка

Онлайн-підтримка програм їх завантаження та оновлення здійснюється через форум сайту. Також на форумі Ви можете знайти відповіді на питання, які виникають під час використання програм, або задати їх адміністратору сайту особисто. Для переходу до розділів форуму натисніть на зображення, або скористайтеся відповідним посиланням меню сайту

Опитування тижня

Ви користуєтеся соціальними мережами ("Однокласники", "В контакті", "Facebook" та інші)?











інші опитування


Онлайн радіо


ТВ новини онлайн

Перегляд новосних телеканалів України онлайн



ОГОЛОШЕННЯ САЙТА

Щоб отримувати оголошення сайту необхідно зареєструватися та підписатися на розсилку оголошень та новин. Кожен місяць Ви будете отримувати нові статті та оголошення, які будуть доступні тільки через розсилку на поштові скринькі користувачів. Якщо Ви вже зареєстровані, введить свій Логін та Пароль.

Поштова скринька:


ПРЕЗЕНТАЦІЇ

ПОПУЛЯРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Перейти до перегляду презентації
Рейтинг не визначено

Встановлення, налаштування ОМ "ОБГОВОРЕННЯ"
Дата: 29.01.2017 20:04:53
Розміщена: administrator, у категорії "ОКРЕМИЙ МОДУЛЬ СПЗ АС СКДР «ОБГОВОРЕННЯ» "
Переглянута: 52207 разів
Оцінило: 0 користувача
Опис: Наводиться порядок встановлення та налаштування окремого модуля обміну повідомленнями АС СКДР з врахуванням попереднього розгортання бази даних на сервері Підприємства

ОСТАННЯ ОПУБЛІКОВАНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Перейти до перегляду презентації
Рейтинг не визначено

Можливості системи виконавчого контролю
Дата: 06.10.2017 12:14:33
Розміщена: administrator, у категорії "СИСТЕМА ВИКОНАВЧОГО КОНТРОЛЮ"
Переглянута: 45994 разів
Оцінило: 0 користувача
Опис: Cистема виконавчого контролю – це спеціалізоване програмне забезпечення, яке об'єднує мережі віртуальних кабінетів керівників і виконавців одного або декількох підрозділів та дозволяє вести спільні реєстри документів і завдань, контрольних карток і баз даних.


ВІДЕО САЙТУ

ПОПУЛЯРНЕ ВІДЕО
Перейти до перегляду відео
Загальний рейтинг: 4,6

ПОРЯДОК ДОДАВАННЯ НОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ДО БАЗИ ДАНИХ СКД
Дата: 31.10.2015 19:03:45
Розміщена: administrator, у категорії "СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ДОГОВІРНОЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА"
Переглянута: 2245 разів
Оцінило: 89 користувача
Опис: Відео роз'яснює порядок додавання даних про нове підприємство (контрагента) до бази даних програми контролю договірної роботи. Також на відео показано, як додавати дані документів які надані до підрозділу безпеки контрагентом в ході підготовки та проведення процедури закупівлі.

ОСТАННЄ ОПУБЛІКОВАНЕ ВІДЕО
Перейти до перегляду відео
Загальний рейтинг: 5,0

Налаштування програми - клієнта СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ДОГОВОРІВ
Дата: 05.11.2015 22:21:05
Розміщена: administrator, у категорії "СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ДОГОВІРНОЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА"
Переглянута: 52 разів
Оцінило: 1 користувача
Опис: Ролік демонструє порядок налаштування програми-клієнта «СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ДОГОВІРНОЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА» після її встановлення та налаштування зв'язку з базами даних.


Загальна оцінка: Рейтинг не визначено
ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС СИСТЕМИ ВИКОНАВЧОГО КОНТРОЛЮ

Рейтинг статті: оцінило данну статтю - 0 користувача(ів)
Розміщена: administrator, 09.10.2017, у категорії "СИСТЕМА ВИКОНАВЧОГО КОНТРОЛЮ"
Переглянута: 2773 разів
Місце проведення: Київ, Україна
Зміст статті: СИСТЕМА ВИКОНАВЧОГО КОНТРОЛЮ є одним з елементів загальної системи автоматизації роботи підрозділів безпеки Компанії для забезпечення роботи фахівців з питань безпеки, як апарату управління Компанії так і її філій з можливістю створення електронного обліку документів.

СИСТЕМА ВИКОНАВЧОГО КОНТРОЛЮ КОМПАНІЇ

 

   СИСТЕМА ВИКОНАВЧОГО КОНТРОЛЮ (далі СВК) є одним з елементів загальної системи автоматизації роботи підрозділів безпеки Компанії для забезпечення роботи фахівців з питань безпеки, як апарату управління Компанії так і її філій з можливістю створення електронного обліку документів.

   СВК – це спеціалізоване програмне забезпечення, яке об'єднує мережі віртуальних кабінетів керівників і виконавців одного або декількох підрозділів та дозволяє вести спільні реєстри документів і завдань, контрольних карток і баз даних. СВК призначена для супроводження виконання документів і завдань у хронологічній послідовності, згідно календарю терміновості, ідентифікатору статусу важливості та ступеню виконання із можливістю швидкого пошуку документу за обраними ознаками. 

   СВК дозволяє: організувати ведення системного обліку документів та завдань з метою не допущення прострочення термінів їх виконання, а також взаємодіяти між керівниками, виконавцями і співвиконавцями для якісного і своєчасного виконання визначених документів і завдань, що визначені по цих документах, або окремих завдань керівництва.

   СВК також можна використовується для планування і контролю діяльності підрозділу, робочої групи або особистої роботи керівника чи виконавця.

   Загальні принципи побудови системи контролю наведено на малюнку.

         Після встановлення та налаштування програми на робочому столі ПК та у меню ПУСК з’являється відповідний ярлик для запуску програми. Перед входом система здійснює перевірку зв’язку з сервером підприємства. У випадку його відсутності з’являється попередження та програма завершує свою роботу.

         При першому запуску програма додається до автозавантаження та буде активуватися при кожному завантаженні системи автоматично.

          Крім того, форма входу дає можливість запам’ятати логін та пароль користувача, який працює на даному робочому місці, що дає можливість запускати програму без повторної аутентифікації. Для активації необхідно встановити відмітку, як вказано на малюнку.

 

 

   До складу СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ входить чотири основні форми:

   ·      Календар контролю виконання документів та завдань (форма яка активується при запуску системи) призначена для відображення інформації щодо активних документів та завдань, які знаходяться на виконанні користувача в залежності від налаштування його рівня доступу;

   ·      Реєстр документів призначений для організації обліку та роботи з документами активного користувача і контролю їх виконання підлеглими;

   ·      Реєстр виконання завдань призначений для обліку та забезпечення роботи активного користувача з завданнями (розпорядженнями) керівництва та контролю роботи підлеглих – співвиконавців.

   ·      Загальна інформація призначена для оповіщення про надходження нових та внесені зміни зареєстрованих в системі документів (завдань), які безпосередньо стосуються активного користувача.

   Активацію та перехід між основними формами можливо здійснювати за допомогою кнопок швидкого доступу, які присутні на кожній з них. 

 

   Основні форми включають наступні елементи:

            1. Робоча область – для відображення інформації в залежності від вибраної вкладки.

            2. Головне меню – для налаштування автоматизованої системи, реєстрації користувачів, налаштування відображення інформації в залежності від рівня доступу працівника, проведення синхронізації та обміну інформацією між базами даних та файлового серверу.

            3. Панель швидкого доступу, яка поділяється на кнопки швидкого доступу та панель експорту звітів, пошуку і фільтрів.

            Загальний вигляд основної форми може змінюватися в залежності від рівня доступу користувача, або вибраної форми.

 

Календар контролю виконання документів та завдань

 

   Після позитивної автентифікації користувача активується Календар контролю виконання документів та завдань. Загальний вигляд даної форми наведено на малюнку.

 

 

Вкладка – «КАЛЕНДАР КОНТРОЛЮ ДОКУМЕНТІВ»

 

   Визначена вкладка відображає інформацію про активні документи (які знаходяться на відпрацюванні) та має наступні елементи:

  • ТИЖНЕВИЙ КАЛЕНДАР КОНТРОЛЮ -  для перегляду документів, відпрацювання яких тримається на контролі;

                           В залежності від закінчення терміну контролю відпрацювання документів вони підсвічуються:

                               Сірим кольором - термін понад 3 доби;

                               Жовтим кольором - термін менше ніж 3 доби;

                               Червоним кольором – документ прострочений.

  • КАЛЕНДАР – для вибору тижня, який необхідно відобразити в тижневому календарі контролю;
  • СПИСОК  ДОКУМЕНТІВ БЕЗ КОНТРОЛЮ – для відображення документів контрольні терміни виконання, яких не визначені;

​   Загальний вигляд вкладки КАЛЕНДАР КОНТРОЛЮ ДОКУМЕНТІВ наведено на малюнку.

 

 

Вкладка – «КАЛЕНДАР КОНТРОЛЮ ЗАВДАНЬ»

 

   Вкладка "КАЛЕНДАР КОНТРОЛЮ ЗАВДАНЬ" відображує інформацію про активні завдання користувача та має елементи аналогічні попередній вкладці.

 

 

   Вкладка відображує інформацію лише про активні завдання, які відпрацьовуються, або тримаються на контролі активним користувачем системи. Для решти користувачів, якщо вони не є особою, яка створила документ, завізувала та є його виконавцем, або співвиконавцем (залежно від налаштувань) дана інформація не доступна. Перегляд усієї інформації можливо лише користувачу, який має АДМІНІСТРАТИВНИЙ ДОСТУП.

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИБРАНИЙ ДОКУМЕНТ

 

   При виборі в «ТИЖНЕВОМУ КАЛЕНДАРІ КОНТРОЛЮ» та «СПИСКУ  ДОКУМЕНТІВ (завдань) БЕЗ КОНТРОЛЮ» документа (завдання) та подвійному кліку миші на ньому активується форма «Інформація про вибраний документ», яка наведена нижче

 

 

   Перегляд електронних копій документів можливий за допомогою кнопки .

   Для відображення реєстраційних даних документу та історії відпрацювання документу, завдання, роботи виконавців з електронною копією документу необхідно поставити відмітку «відобразити повну інформацію». Також програмою передбачено можливість експорту інформації в текстовий редактор за допомогою кнопки  .

 

 

Реєстр документів

 

  Робоча область Реєстру документів включає в себе дві вкладки:

  • ВІЗУВАННЯ – яка містить документи, які очікують візування керівництвом (особи, які мають належний рівень доступу). Крім того, дана вкладка відображую документи, які надані Головними виконавцями на підтвердження їх виконання;
  • РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ – загальний реєстр, який містить усі документи, які обліковані в системі;

   Кожна вкладка поділена навпіл та відображує крім основної таблиці, довідковий розділ. Розміри основної таблиці  та довідкового розділу можливо змінювати за допомогою миші шляхом перетягування межі між ними. 

 

 

Крім основних кнопок форма «РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ» має додаткові кнопки, активність яких змінюється в залежності від вибраної вкладки.

 

 

«ДОВІДКОВИЙ РОЗДІЛ» вкладок «РЕЄСТРУ ДОКУМЕНТІВ»

 

   Довідковий розділ вкладок реєстру документів призначений для швидкого перегляду інформації про вибраний документ та здійснення відбору інформації згідно налаштувань фільтру та складається з:

  • Загальної інформації – для відображення інформації про вибраний документ, завдання виконавцям та завантаження. Вигляд та робота даної вкладки аналогічна формі «Інформація про вибраний документ» опис якої наведено вище.

 

  • Завантаження – для перегляду електронних копій документів, які завантаження в базу даних програми.

 

  • Налаштування фільтру – для здійснення відбору інформації в основній таблиці вкладки.

 

   З метою прискорення відбору необхідної інформації можливий пошук записів без налаштувань за допомогою сквозного фільтру для цього необхідно встановити відповідний маркер, як відображено на малюнку.

 

 

   Крім того, для пошуку поодиноких записів існує блок пошуку, який включає текстове поле та випадаючий список для вибору критерію пошуку. Пошук здійснюється при натисканні кнопки , або кнопки Enter клавіатури. 

 

 

   При наявності в базі даних декількох записів які відповідають критерію вони активуються по черзі після натискання на кнопку пошуку. 

 

Реєстр виконання завдань

 

   Робоча область Реєстру виконання завдань включає в себе три вкладки:

  • ОЗНАЙОМЛЕННЯ – яка містить завдання, які очікують вивчення виконавцем, або повернуті на доопрацювання;
  • ВІДПРАЦЮВАННЯ – загальний реєстр завдань, які знаходяться в роботі у виконавця;
  • КОНТРОЛЬ ВИКОНАННЯ – загальний реєстр завдань, які знаходяться на контролі та відпрацьовуються співвиконавцями;

 

   Вигляд вкладок та їх структура аналогічна Реєстру документів.

   Відмінністю є вигляд загальної вкладки довідкового розділу, яка поділена на дві частини: в першій частині – відображується інформація про вибране завдання, в другій – про документ та завдання іншим особам, які приймають участь у його відпрацюванні (у випадку якщо Вам надано право на їх перегляд).

   Крім основних кнопок форма «РЕЄСТР ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ» має додаткові кнопки, активність яких змінюється в залежності від вибраної вкладки.

 

 

Загальна інформація

 

Форма «Загальна інформація» в себе включає:

  • Таблицю РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ – статистичні дані, щодо облікованих документів та кількість з них змінені останнім часом та пов’язані з активним користувачем (користувач приймає участь або контролює відпрацювання документів);
  • Список ДОКУМЕНТІВ в які внесені зміни останнім часом;
  • Таблицю ЗАВДАННЯ – статистичні дані, щодо облікованих завдань в яких активний користувач перебуває Головним виконавцем або співвиконавцем;
  • Список ЗАВДАНЬ в які внесені зміни останнім часом та пов’язані з активним користувачем;

   При виборі  рядка списку документів або завдань та подвійному кліку миші на ньому активується форма «Інформація про вибраний документ» опис якої наведено в розділах вище.

   Крім того, існує можливість вимкнути (активувати) автоматичне оповіщення за допомогою перемикача «Автоматичне оповіщення». У активованому стані даної функції програма здійснює перевірку на наявність змінених записів в базі кожні 15 хв. 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Ваша оцінка:

КОМЕНТАРІ КОРИСТУВАЧІВ


ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Логін
Електронна адреса

Зміст коментаря