Здрастуйте, гість!

Незареєстрованими користувачами перегляд ресурсів сайту обмежено, будь ласка зареєструйтесь. Якщо Ви вже зареєстровані, введить Логін та Пароль.

Логін:

 

Пароль:

 
Зареєструватися
Відновити пароль!
  

Онлайн-підтримка

Онлайн-підтримка програм їх завантаження та оновлення здійснюється через форум сайту. Також на форумі Ви можете знайти відповіді на питання, які виникають під час використання програм, або задати їх адміністратору сайту особисто. Для переходу до розділів форуму натисніть на зображення, або скористайтеся відповідним посиланням меню сайту

Опитування тижня

Ви користуєтеся соціальними мережами ("Однокласники", "В контакті", "Facebook" та інші)?











інші опитування


Онлайн радіо


ТВ новини онлайн

Перегляд новосних телеканалів України онлайн



ОГОЛОШЕННЯ САЙТА

Щоб отримувати оголошення сайту необхідно зареєструватися та підписатися на розсилку оголошень та новин. Кожен місяць Ви будете отримувати нові статті та оголошення, які будуть доступні тільки через розсилку на поштові скринькі користувачів. Якщо Ви вже зареєстровані, введить свій Логін та Пароль.

Поштова скринька:


ПРЕЗЕНТАЦІЇ

ПОПУЛЯРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Перейти до перегляду презентації
Рейтинг не визначено

Встановлення, налаштування ОМ "ОБГОВОРЕННЯ"
Дата: 29.01.2017 20:04:53
Розміщена: administrator, у категорії "ОКРЕМИЙ МОДУЛЬ СПЗ АС СКДР «ОБГОВОРЕННЯ» "
Переглянута: 52207 разів
Оцінило: 0 користувача
Опис: Наводиться порядок встановлення та налаштування окремого модуля обміну повідомленнями АС СКДР з врахуванням попереднього розгортання бази даних на сервері Підприємства

ОСТАННЯ ОПУБЛІКОВАНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Перейти до перегляду презентації
Рейтинг не визначено

Можливості системи виконавчого контролю
Дата: 06.10.2017 12:14:33
Розміщена: administrator, у категорії "СИСТЕМА ВИКОНАВЧОГО КОНТРОЛЮ"
Переглянута: 45994 разів
Оцінило: 0 користувача
Опис: Cистема виконавчого контролю – це спеціалізоване програмне забезпечення, яке об'єднує мережі віртуальних кабінетів керівників і виконавців одного або декількох підрозділів та дозволяє вести спільні реєстри документів і завдань, контрольних карток і баз даних.


ВІДЕО САЙТУ

ПОПУЛЯРНЕ ВІДЕО
Перейти до перегляду відео
Загальний рейтинг: 4,6

ПОРЯДОК ДОДАВАННЯ НОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ДО БАЗИ ДАНИХ СКД
Дата: 31.10.2015 19:03:45
Розміщена: administrator, у категорії "СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ДОГОВІРНОЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА"
Переглянута: 2245 разів
Оцінило: 89 користувача
Опис: Відео роз'яснює порядок додавання даних про нове підприємство (контрагента) до бази даних програми контролю договірної роботи. Також на відео показано, як додавати дані документів які надані до підрозділу безпеки контрагентом в ході підготовки та проведення процедури закупівлі.

ОСТАННЄ ОПУБЛІКОВАНЕ ВІДЕО
Перейти до перегляду відео
Загальний рейтинг: 5,0

Налаштування програми - клієнта СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ДОГОВОРІВ
Дата: 05.11.2015 22:21:05
Розміщена: administrator, у категорії "СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ДОГОВІРНОЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА"
Переглянута: 52 разів
Оцінило: 1 користувача
Опис: Ролік демонструє порядок налаштування програми-клієнта «СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ДОГОВІРНОЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА» після її встановлення та налаштування зв'язку з базами даних.


Загальна оцінка: Рейтинг не визначено
Стислий опис функціональних можливостей Окремого модуля "РЕЄСТР РОЗСЛІДУВАНЬ"

Рейтинг статті: оцінило данну статтю - 0 користувача(ів)
Розміщена: administrator, 02.01.2017, у категорії "ОКРЕМИЙ МОДУЛЬ АС СКДР «РЕЄСТР РОЗСЛІДУВАНЬ»"
Переглянута: 11924 разів
Місце проведення: Київ, Київська, Україна
Зміст статті: В документі наведено порядок використання функціональних елементів Окремого модуля «РЕЄСТР РОЗСЛІДУВАНЬ» спеціального програмного забезпечення автоматизованої системи «КОНТРОЛЮ ДОГОВІРНОЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА

   Окремий модуль «РЕЄСТР РОЗСЛІДУВАНЬ» спеціального програмного забезпечення автоматизованої системи «КОНТРОЛЮ ДОГОВІРНОЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА» (далі ОМРР СПЗ «АС СКДР»), призначений для:

  • організації обліку та збереження в електронному вигляді матеріалів проведення внутрішніх розслідувань;
  • інформаційного забезпечення прийняття рішень керівництвом Компанії за результатами проведення внутрішніх розслідувань;
  • збереження матеріалів розслідувань в електронному вигляді на сервері Компанії та філій з можливістю швидкого доступу та вибору необхідної інформації;
  • обліку та збереження інформації, щодо  проведення внутрішніх розслідувань на підприємстві;
  • підготовки звітних матеріалів за результатами діяльності підрозділів безпеки;
  • забезпечення виконання інших завдань пов’язаних з аналізом даних інформаційних систем Компанії.

 

ОМРР СПЗ «АС СКДР» є одним з елементів загальної системи автоматизації роботи підрозділів безпеки Компанії, яка на даний час розробляється, та забезпечує роботу фахівців з внутрішньої безпеки, як управління Компанії так і її філій з можливістю створення електронного обліку документів.

 


 

Призначення, структура ОМРР СПЗ «АС СКДР»

  Створення вертикально інтегрованої системи безпеки Компанії можливо за допомогою СПЗ АС «СКДР» системи обліку та звітності за напрямками діяльності підрозділів безпеки за рахунок впровадження окремих додаткових програмних модулів з кадрової, внутрішньої, інформаційної безпеки, фізичної охорони та взаємодії з правоохоронними органами.

   Загальний принцип побудови інформаційної системи підрозділів безпеки Компанії на базі СПЗ АС СКДР та окремих модулів і систем наведено на малюнку.

 

  

   Одним з окремих модулів даної системи є ОМРР СПЗ «АС СКДР» призначений для автоматизації роботи фахівців з внутрішніх розслідувань підрозділів безпеки Компанії.

   ОМРР СПЗ «АС СКДР» забезпечує вирішення наступних завдань:

  • ведення бази даних матеріалів проведення розслідувань та збереження електронних копій документів;
  • забезпечення обміну інформацією та електронними копіями документів між підрозділами безпеки  філій та Управлінням Компанії під час проведення синхронізацій АС СКДР;
  • конвертацію даних в текстовий формат та Excel з баз даних;
  • захист баз даних від несанкціонованого доступу;
  • розгорнутий пошук потрібної інформації в базі даних.

                                                                                               

   Модуль розроблений з врахування використання його фахівцями підрозділів безпеки підприємства.

   Мінімальна кількість персоналу, необхідного для роботи програми, повинна складати не менш ніж одна одиниці на філію. З метою захисту даних програма передбачає наявність адміністратора безпеки філії.

  В перелік завдань, які виконуються адміністратором безпеки входить підтримання модулю в робочому стані та своєчасну передачу даних до Департаменту безпеки та його оновлення.

   Користувачі програми мають можливість редагувати, додавати та переглядати дані, які зберігаються в базі даних модуля.

 


 

Функціональні елементи ОМРР СПЗ АС «СКДР» та їх призначення

 

   ОМРР АС СКДР - для внесення та редагування даних безпосередньо працівниками та складається з:

  • бази даних на ядрі MS SQL EXPRESS 2008R2, яка розміщуються на сервері філії.
  • ФАЙЛОВОГО АРХІВУ, який розміщується на сервері філії для збереження електронних копій матеріалів розслідувань.
  • ПРОГРАМИ – КЛІЄНТА, призначена для забезпечення роботи користувача з базами даних, які зберігаються на сервері філії.

  Програма – клієнт розроблена на мові програмування С# з використанням бібліотеки Net. Framework 2.0 та підтримує роботу у операційних системах від Windows ХР та вище.

  Модуль формування звітної документації передбачає наявність на ПК користувача Ехсеl 2003 та вище.

 


 

Загальний опис Програми-клієнта ОМ РР СПЗ «АС СКДР»

 

     Основна форма ОМРР СПЗ «АС СКДР»

            Основна форма включає наступні елементи:

  1.   Робочу область – для відображення інформації в залежності від вибраної вкладки.
  2.    Головне меню – для налаштування системи.
  3.   Панель швидкого доступу, яка поділяється на кнопки швидкого доступу та панель експорту звітів і пошуку.

 

 


 

Робоча область

 

   Робоча область - відображає інформаційну таблицю про зареєстровані в базі даних розслідування.

    Сірим кольором виділяються заходи, які виконані та втратили актуальність.

    Таблиця реєстрації розслідувань налічує 15 полів їх зміст наведено в таблиці

 

Назва поля

Призначення та зміст інформації, яка відображається

ID документу

Унікальний номер запису у базі даних. Даний номер можливо використовувати, як реєстраційний номер обліку проведення розслідувань в підрозділі безпеки Підприємства.

Напрямок діяльності

Напрямок діяльності підрозділу безпеки (економічна, інформаційна, кадрова та інше) 

Відповідальна особа за проведення розслідування

Відповідальна особа за проведення розслідування

Дата запису

Дата запису (змін) в базі даних

Дата отримання

Дата отримання доручення на проведення розслідування

Термін проведення

Контрольна дата закінчення розслідування встановлена керівником

Дата та назва розпорядчого документа (резолюція, лис, наказ, розпорядження)

Реквізити документу згідно якого проводиться розслідування

Склад робочої групи

Склад комісії, яка проводить службову перевірку (розслідування)

Коротка інформація по суті порушення

Питання, які підлягають перевірці або розслідуванню

Встановлено порушення після проведення розслідування

Виявлені порушення в ході роботи комісії (особи, яка здійснює перевірку або розслідування)

Результати відпрацювання

Результати проведення розслідування (службової перевірки)

Притягнуто до відповідальності

Список осіб, які притягнуті до відповідальності за результатами проведення розслідування

Дата, номер наказів про притягнення до відповідальності

Реєстраційні дані наказу (розпорядження) про притягнення до відповідальності винних осіб

Дата завершення розслідування

Дата закінчення проведення службової перевірки (розслідування)

Додаткова інформація

Інша інформація про проведення розслідування

 


 

Кнопки швидкого доступу та контекстне меню

 

   Кнопки швидкого доступу надають можливість викликати форму додавання та редагування інформації про вибране розслідування.

 

 

   Призначення кнопок панелі швидкого доступу наведено у таблиці

 

   Додавання нового розслідування

   Редагування вибраного розслідування

   Видалити вибране розслідування з бази даних

   Оновити таблицю

   Запустити програму сканування документів

   Доступ до керівництва користувача

 

   Виклик форм додавання (редагування) інформації крім кнопок панелі швидкого доступу можливе за допомогою контекстного меню (викликається натисканням правої кнопки миші). Вигляд контекстного меню наведено на малюнку.

 

   При натисканні посилання контекстного меню «Інформація про розслідування» відображується форма, яка наведена на малюнку.

 

 

   При натисканні кнопки «ЕКСПОРТ» формується текстовий файл для подальшого редагування та збереження

 


 

Контекстний пошук та експорт інформації в EXСEL

   Для доступу до можливих звітів у форматі EXСEL необхідно скористатися кнопкою  «Панелі швидкого доступу» програми. На кожній вкладці основної форми варіанти звітів різні.

 

   Вигляд звіту наведено на малюнку.

 


 

Контекстний пошук

   Пошук в таблицях основної форми здійснюється за допомогою контекстного пошуку. Вибір колонки таблиць пошуку здійснюється за допомогою випадаючого списку.

 

   Для початку пошуку необхідно скористатися кнопкою , або натиснути на клавішу «ENTER» при цьому рядок, яка містить знайдене значення буде активна. При подальшому натисканні на кнопку пошуку буде вибрана інша рядок, яка містить значення пошуку. По закінченню пошуку, або при відсутності вибране та підсвічено синім

            По закінченню пошуку, або при відсутності даних, які відповідають критерію пошуку з’явиться вікно, яке наведено на малюнку.


 

РОБОТА З ОМРР СПЗ «АС СКДР»

 

   Викликати форму для додавання (редагування) даних про розслідування можливо за допомогою відповідної кнопки на панелі швидкого доступу та контекстного меню форм програми - клієнта.

   Загальний вигляд форми Додавання (редагування) даних про розслідування наведено на малюнку.

 

   Для завантаження копій документів необхідно скористатися кнопкою .

 

 

            Натиснувши кнопку  необхідно вказати на файл, який необхідно завантажити. Після завантажити необхідно заповнити поля форми «Назва завантаження» та «Опис завантаження» і натиснути кнопку .

 

            Після завантаження документу в розділі форми «Завантаження копій документів» з’являється меню для редагування, додавання, видалення та перегляду завантажень.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 



Ваша оцінка:

КОМЕНТАРІ КОРИСТУВАЧІВ


ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Логін
Електронна адреса

Зміст коментаря